Contact

De website van het Landelijk Meldpunt Zorg geeft advies en informatie aan mensen met vragen en klachten over de kwaliteit van zorg. Dat kan gaan over een zorgverlener, maar bijvoorbeeld ook over een medicijn of medisch hulpmiddel. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden op deze website of als u behoefte heeft aan persoonlijk advies bij het indienen van een klacht, kunt u telefonisch, per contactformulier of per post contact met het LMZ opnemen.

Klacht over zorgaanbieder melden via deze website

U kunt een klacht over een zorgaanbieder melden via het contactformulier op deze website.

Brief

U kunt schrijven naar:

Landelijk Meldpunt Zorg
Postbus 2115
3500 GC Utrecht

Telefonisch

U kunt ons bellen op telefoonnummer 088 - 120 50 20 (lokaal tarief). Het Landelijk Meldpunt Zorg is op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.

Bent u zorgverlener?

Neem dan contact op met het meldpunt van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd. Het Meldpunt IGJ is op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 088 - 120 5000. Of stuur een e-mail naar meldpunt@igj.nl.

De Rijksoverheid. Voor Nederland.