Contact

De website van het Landelijk Meldpunt Zorg geeft advies en informatie over vragen en klachten over de kwaliteit van zorg. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden op deze website of als u behoefte heeft aan persoonlijk advies bij het indienen van een klacht, kunt u telefonisch, per contactformulier of per post contact met het meldpunt opnemen.

Telefonisch

U kunt ons bellen op telefoonnummer 088 - 120 50 20 (lokaal tarief, op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur).

Klacht over zorgaanbieder melden via deze website

U kunt een klacht over een zorgaanbieder melden via het contactformulier op deze website.

Brief

U kunt schrijven naar:

Landelijk Meldpunt Zorg
Postbus 2115
3500 GC Utrecht

Klacht over het Landelijk Meldpunt Zorg

Hebt u een klacht over het Landelijk Meldpunt Zorg? Of hebt u een vraag of opmerking over deze website? Maak dan gebruik van het formulier Klacht over het Landelijk Meldpunt Zorg of bel of schrijf ons.

De Rijksoverheid. Voor Nederland.